Customer Support Medewerker 

(32 - 40 uur)

Kom jij ons team versterken als Customer Support Medewerker?
We zijn op zoek naar een enthousiaste topper op onze locatie in Breda

Jouw rol als Customer Support Medewerker

Voor ons leuke team zijn wij op zoek naar een topper voor de functie, Customer Support Medewerker. In deze rol ondersteun je onze klanten bij het gebruik van MailBlue (e-mailmarketing software). 

Wij zijn graag pro-actief en creëren daarom continu relevante content die kennis kan overdragen aan alle MailBlue gebruikers. Daarnaast staan we elke dag klaar voor onze klanten, mochten ze er, ondanks onze uitgebreide kennisbank, toch niet uitkomen. 1 van onze kernwaarden is 'verras' en daarom zijn we op zoek naar iemand waarvoor dat stapje extra zetten vanzelfsprekend is. Klantgericht, communicatief en oplossingsgericht zijn competenties die bij jou passen.

Dus, ben jij op zoek naar een toffe baan, leuke nieuwe collega's en lijkt het je gaaf om meer te leren over e-mailmarketing? Dan is deze functie zeker iets voor jou!



Organisatie:

Uren per week:

MailBlue B.V.

32 - 40 uur

A Day in the Life of: Customer Support Medewerker

Rond 09:00u ‘s ochtends begin ik met mijn werkdag, na een praatje met de gezelligste collega’s start ik met het beantwoorden van vragen van onze klanten per mail. Op sommige dagen ben ik ook aan het chatten met klanten om ze nog sneller te helpen!

Ieder support ticket is weer een nieuwe puzzel die ik mag oplossen. Een stukje probleemoplossend vermogen komt dus zeker van pas, maar geen zorgen! Ons motto is altijd: één team, één taak!

Tijdens de pauze ga ik vaak een rondje wandelen, om daarna weer vol energie aan de slag te gaan. Maar het is ook gezellig om met alle collega’s te lunchen. Iets met Brabantse gezelligheid… Ja, echt: je krijgt er een hele vriendengroep bij!

In de middag ga ik aan de slag met onze Community. Waar onze klanten elkaar weten te vinden en ook vragen stellen. Hoe tof is het dat klanten elkaar ook helpen met het gebruik van MailBlue! Ik monitor of de antwoorden ook wel echt kloppen en/of wellicht wat aanvulling nodig hebben.

In het laatste uurtje check ik of ik al reactie heb gekregen op de vragen die ik 's ochtends heb uitgezet, zodat ik erop door kan pakken. We vinden het belangrijk dat onze klanten snel geholpen worden.

Rond 5 uur zit mijn werkdag er alweer op en zeg ik ‘Houdoe’. Morgen werk ik van 8 tot 4 vanuit huis. Flexibiliteit in je werktijden en plek is namelijk iets wat mijn werkgever graag faciliteert ! Al met al draagt dit nog meer bij aan een stukje werkgeluk, dat bij Out of the Blue hoog in het vaandel staat.

Bezit jij deze kwaliteiten:

  • MBO/HBO werk- en denkniveau
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Pré: ervaring met klantcontact
  • Pré: affiniteit met emailmarketing 

Dit bieden we jou als Customer Support Medewerker:

  • Salarisrange €2350 tot 2700, afhankelijk van ervaring
  • Doorgroeimogelijkheden. Denk hierbij aan; Customer Support Specialist of Customer Success Manager
  • Werken bij een bedrijf dat gecertificeerd is als Great Place To Work
  • Een pensioenregeling waar je geen eigen bijdrage voor hoeft in te leggen
  • Reiskostenvergoeding indien je buiten Breda woont
  • Optie tot vaste thuiswerkdagen
  • Goede koffie, elke dag een volledig verzorgde lunch en een wandeling met onze kantoorhond Chewie 🐶
  • Alle tools tot je beschikking om jouw werkzaamheden goed uit te kunnen voeren. Jouw werkplek is voorzien van een sta/zit bureau en de beste bureaustoel (eventueel ook beschikbaar voor je thuiswerkplek)
  • Regelmatig borrels en leuke activiteiten met het team. Je krijgt er meteen een hele vriendengroep bij
  • En krijg je van bovenstaande alleen maar meer energie dan hebben we een pool- en tafeltennistafel waar je op los kunt gaan 🏓🎱

Zie jij jezelf wel werken bij ons na het lezen van deze vacature?

Solliciteer dan nu en wij nemen binnen 5 werkdagen contact met je op.

Hoe verloopt het sollicitatieproces?