Customer Success Manager
(40 uur)
Kom jij ons team versterken als Customer Success Manager ?
We zijn op zoek naar een enthousiaste topper op onze locatie in Breda
Jouw rol als Customer Success Manager
MailBlue is op zoek naar een sterke Customer Success Manager met goede leiderschap skills om ons team te versterken. In deze functie ben je de schakel tussen ons Strategische Sales team en het Customer Success team. Samen met beide teams zet jij dat stapje extra om de tevredenheid van onze klanten op het hoogste niveau te houden. Het ontwikkelen en uitvoeren van customer success plannen is waar jij in uitblinkt. En met jouw gedrevenheid ben je altijd up-to-date met de rapportage van deze plannen om het uiteindelijke succes te meten aan de verwachtingen van de klant. Jouw strategische mindset zorgt ervoor dat de lifetime value van de klant gemaximaliseerd wordt en daarmee houd je het klantverloop laag.
Dus, ben jij op zoek naar een toffe fulltime baan, leuke nieuwe collega's en lijkt het je gaaf om nog meer te leren over online marketing? Dan is deze functie zeker iets voor jou!
Organisatie:
Uren per week:
MailBlue B.V.
40 uur
Sta jij hier binnenkort ook tussen?
A Day in the Life of: a Customer Success Manager
Mijn dag als Customer Succes Manager start ik ‘s ochtends met een “digitaal rondje” langs de Support tickets waar mijn collega’s hulp bij nodig hebben. Door de korte lijntje tussen de teams kunnen we de beloftes die aan de klant gemaakt zijn ook waar maken. Ik vind de korte lijntjes tussen mijn team van grote waarde, hiermee kan ik namelijk zorgen dat de lifetime value van de klant wordt geoptimaliseerd. Want wie kent de verhalen niet, een sales team dat gouden bergen belooft en het backoffice team dat mag gaan puinruimen?
Na mijn “digitale rondje” ga ik verder met het de onboarding van diverse grote klanten. Hoe meer succes deze klanten behalen door onze software, hoe groter het succes voor MailBlue.
Bij elke software loop je weleens tegen beperkingen aan, maar waar anderen vastlopen, ben ik juist in mijn element. Dat betekent dat ik mag gaan puzzelen en mijn creativiteit de vrije loop kan laten. Er is altijd wel een oplossing en een manier om je doel te behalen. Soms moet je gewoon een andere afslag nemen
Rond 12:30u staat er weer een heerlijke lunch klaar, vandaag is het een saladebar met voor ieder wat wils. Na het eten, kan ik nog even een rondje wandelen met de kantoorhond, Chewie. En dan is het weer tijd voor werk. Geen dag is hetzelfde en vanmiddag staat dus in het teken van prioriteiten stellen. Aan de hand daarvan maak ik een goede planning voor de rest van mijn team.
Als Customer Success Manager heb je de ene dag veel klantcontact en staat de andere dag weer in het teken van kennis opdoen, processen optimaliseren of strategisch puzzelen. Al met al een hele diverse functie waar je veel creativiteit in kwijt kan.
Benieuwd naar onze toppers?
Check deze video
Bezit jij deze kwaliteiten
- Een reëel salaris conform de werkzaamheden
- Een pensioenregeling waar je geen eigen bijdrage voor hoeft te betalen
- Goede koffie, elke dag een volledig verzorgde lunch en een wandeling met onze kantoorhond Chewie
- Alle tools tot je beschikking om jouw werkzaamheden goed uit te kunnen voeren (uiteraard is jouw werkplek voorzien van een sta/zit bureau en de beste bureaustoel)
- Reiskostenvergoeding
- Optie tot vaste thuiswerkdagen
- Regelmatig borrels en leuke activiteiten met het team. Je krijgt er meteen een hele vriendengroep bij
- En krijg je van bovenstaande alleen maar meer energie dan hebben we een pool- en tafeltennistafel waar je op los kunt gaan
Dit bieden we jou als Customer Success Manager:
Zie jij jezelf wel werken bij ons toffe bedrijf na het lezen van deze vacature?
Solliciteer dan nu en wij nemen binnen 5 werkdagen contact met je op.
Dit zijn de specialisten waar jij voornamelijk mee gaat samenwerken


