__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"62516":{"name":"Main Accent","parent":-1}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default Palette","value":{"colors":{"62516":{"val":"var(--tcb-tpl-color-5)"}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__
Vacatures
__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"62516":{"name":"Main Accent","parent":-1}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default Palette","value":{"colors":{"62516":{"val":"var(--tcb-tpl-color-5)"}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__
Vacatures

Customer Success & Content Medewerker

(40 uur)

Kom jij ons team versterken?
We zijn op zoek naar een enthousiaste topper op onze locatie in Breda

And it came.... Out of the Blue.

MailBlue is een jong bedrijf dat in 2017 is opgericht door Youri Meuleman en Dennis van den Berge. Twee rasondernemers die een hart hebben voor online marketing. Inmiddels is MailBlue +5000 klanten rijker en dit worden er elke dag meer. De software die we aanbieden wordt ontwikkeld in Amerika waarbij wij ons volledig richten op het servicen van de klant en de verkoop van de software.

Wat ons uniek maakt is dat we onze klanten niet behandelen als klant maar als collega ondernemer, met wie we graag sparren en onze kennis & passie delen op gebied van e-mailmarketing. Iedereen bij MailBlue is heel ondernemend en sommigen hebben dan ook een eigen onderneming on-the-side. Dit maakt dat we onze klanten begrijpen en ze goed kunnen helpen en adviseren.

Een super tof nieuw kantoor, met leuke gemotiveerde collega’s en een fluffy kantoorhond. ‘Work hard, play hard’, dat is hoe wij in de wedstrijd staan. We doen niet aan concurrentie maar aan samenwerken. Doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent (vaak heeft dat veel met elkaar te maken), dat is wat leidt tot succes. Je mag je ding doen en als je hulp nodig hebt, dan staat het hele team voor je klaar. 1 team, 1 taak.

Waarom moeilijk doen, als het samen kan?

Organisatie:

Uren per week:

MailBlue B.V.

40 uur

Sta jij hier binnenkort ook tussen?

Over je rol

Als Customer Success Medewerker ondersteun je onze klanten bij het gebruik van MailBlue. Omdat jij een expert bent (of wordt) in de software, help je ondernemers om hun business naar een hoger niveau te tillen door middel van e-mailmarketing. Die extra stap voor de klant zet je altijd omdat dit in je zit. MailBlue is here for you :-)

Omdat we onze kennis en passie niet alleen willen overdragen als erom gevraagd wordt, is het belangrijk dat continu relevante content gecreëerd wordt. Zodat dit 24/7 beschikbaar is voor alle MailBlue gebruikers. De content die je gaat maken is er vooral op gericht om het de klant nog makkelijker te maken om met onze software te werken en het meeste uit het abonnement te halen. Creativiteit wordt hierin zeer gewaardeerd dus jij durft dit dan ook op te pakken en uit te voeren. 

Dit worden je werkzaamheden

  • Het beantwoorden van de support vragen en aannemen van de telefoon.
  • Het beheren van ons klant-portal en website.

  • Uitschrijven van processen.

  • Beheren van de MailBlue Community op Facebook.

  • Creatie van E-mailmarketing content voor op onze blog, inspiratiemails, academy etc.

  • Opnemen van content-video's en vlogs. Perfect is saai ;-)

  • Klanten net een stap verder helpen om hun succes te vergroten en ze te laten groeien.
  • Van klanten naar fans met een glimlach :)

  • Be Creative!

Dit verwachten we van jou

  • MBO/HBO werk- en denkniveau.
  • Een kei in zowel spraak als geschrift in de Nederlandse & Engelse taal.
  • Eigen inbreng, inzet en probleemoplossend denkvermogen.
  • Zelfstandig maar ook een teamspeler.
  • Ervaring en/of affiniteit met (e-mail)marketing.
  • Creativiteit, motivatie en plezier.
  • Flexibiliteit.
  • Je durft een commitment te geven om je voor de lange termijn in te zetten voor een snel groeiend bedrijf.
  • Beschikbaar om af en toe op zaterdag & zondag te werken of een vaste dag in het weekend zodat je doordeweeks een dag vrij bent.

Dit kun je van ons verwachten

  • Een rustige werkplek in een nieuw creatief kantoorpand (totaal 20+ medewerkers) met een vrolijke kantoorhond. Door Corona zijn we genoodzaakt grotendeels vanuit huis te werken.
  • Je kunt rekenen op actieve werkweken vol uitdaging.
  • We zorgen dat je de juiste tools tot je beschikking hebt om je werkzaamheden goed uit te kunnen voeren.
  • We doen regelmatig borrels en leuke activiteiten met het hele team. Ja, je krijgt er niet alleen nieuwe collega’s bij maar ook een hele vriendengroep.
  • Een volle koelkast
  • Een reëel salaris conform de werkzaamheden.

Dit zijn de toppers waar jij voornamelijk mee gaat samenwerken

Charlotte
- customer success & content -

'Werken bij MailBlue voelt als thuiskomen na een lange dag werken, maar in plaats van dat je thuis komt van werken, begin je pas aan je dag.'

Kenneth
- customer success & design -

'Ik vind het leuk om te werken in een super gezellig en ambitieus team, waarbij iedereen voor elkaar klaar staat en we samen werken naar mooie doelen.'

Lis
- teamlead customer success -

'Ik vind het leuk aan MailBlue dat iedereen zichzelf kan zijn en doet waar hij of zij echt goed in is.'

Bas
- customer success & content -

'Werken bij MailBlue is iedere dag professioneel puzzelen om tot de beste oplossingen te komen. Samen met een ijzersterk team helpen we klanten om echte stappen te zetten binnen hun e-mailmarketing activiteiten.'

Wil je ons team komen versterken als Customer Success & Content Medewerker?
Dan horen we graag van je!